Tuesday, December 2, 2008

Naik Angin.....

Huhuhuhu....
Semalam mungkin hari hangin sedunia.
Boss aku yang maha sabar pun naik angin. Tapi sebenarnya dia ngan aku sama jer dua2 kaki hangin.
Boss aku nie memang klu nak bagi dia naik bara senang je. Tapi semalam memanglahhhhhh...
Bila berurusan dengan North Port nilah jadinya. Ngoks tul dari customer service dia sampailah boss2. Sepagi aku n boss aku nie try menyentelkan masalah ....... masalahnya..... yang jd masalah utama sepagi tu adalah orng North Port sendiri.
Mula2 memang ler aku cuba setle sendiri tapi bila depa buat dek jer sebab kuasa aku tak seberapa maka aku barakan boss aku.
Hahaha n bila dia take over terus dia lagi2 bara. Hahahaha
Sejak menceburkan diri dengan bidang nie..... sifat yang kita kena ada paling2 ialah kesabaran yang tinggi, ni nasihat boss aku ........ tapi boss aku kata ada penambahan...... ko kena sabar tapi kena tegas n garang sikit ........ klu tak alamat kolah yang nangis.
Dulu-dulu bulan pertama memang aku byk makan air matalah, x caya tanya mid n tabtibau .... aku selalu call depa just untuk menangis...... Huhuhu..... aku kan cengeng.
Tapi lama-lama ni..... dah jadi otai nie....... aku punya falsafah senang jer....... biar aku jadik garang.... biar depa yang nangis sebab aku ....... Hahahahaha.........
kembali kepada cerita asal ...... rupa2 nya boss aku pun sangkut. Tak dapat settle sudahnya dia bawak benda nie ke atas n boss besar cuba settlekan..........
Bila namanya boss besar, dia angkat satu call terus jer settle ........... senangkan!
So impian aku nak jadik mcm boss besar arrrrrr........ harap2......
Hahahahah

4 comments:

zaifariza said...

yer
saya kompomkan si mastura tu cengeng
ikut ayat aku..cembeng..wawawa
cam saya gak
sekian tima kasih

umieadam said...

harap2 ko akan dpt jd boss besar suatu hr nanti..

mast said...

Tabtibau
Ye ker aku cengeng .....
Dolu2 anak2 buah aku (bebudak seroja dulu2) kan selalu cakap aku garang..... depa kan takut kat aku ......
TERTIPU rupanya depa yerrrrr
Hahahaha

Umie
Insyaallah biar aku sttlekan boss aku dulu
Hehehehe......

azha said...

Jangn mudh melatah.....Ko rilex jer... Ko mrh2 ky org tu last2 ko jugak yg nangis kt umah...Muke comey bile dh nangis jd tk comey... hehehehe ..hai......mas....