Wednesday, December 31, 2008

Azam for 2009


Apa ek .....
Heran lak aku mcm tercari-cari apa ek azam aku untuk tahun 2009
Sebenarnya aku ni jarang nak buat azam apa2 just bila aku nak smthg aku usahalah dapatkan ...
Banyak jugak apa yang aku harapkan n usahakan telah membuahkan hasil di tahun ini ....
Chaiyokkkkkk!

Antara harapan n usaha untuk tahun 2009:
1. Langsung perkahwinan seperti yg dirancang
2. Tambahkan amal
3. Banyakkan senyuman kurangkan ketawa ..... hehehe
4. Hadiahkan smthg buat mereka yang aku sayang ....... mulakan di bulan Januari
5. Apa lagi ek ....... nak buat semua yang indah2 n baik2 untuk tahun nie

Gambatte neh mastura san !!!!!!!
Chaiyok!! Chaiyok!! chaiyok!!!

1 comment:

SueGinola said...

Suke gile part..."Banyakkan senyuman kurangkan ketawa ....." tu...
....Heppi New Year Mas..!!!