Friday, December 19, 2008

Mastura Yang Rajiiiiiiiiiin

Nape ek aku rajin benar nie....
Hari nie jer dah banyak entry aku buat kan ......
Hahahaha.... sebabnya dari pagi tadi aku xder kerja sgt .....
Boss aku ...... boss aku langsung hilang ......... x balik2 lagi dr lunch....
Klu aku assistant dia ni xder kerja .......
dia lagilah ....... LALALALA ingat nak ajar dia berblogging lah ......

Busan nie ......
Call pari2 aku dia off handset jer mybe bz ngan cik Twinkel Bell.....
Call Bibie aku ...... dia bz ni ..... kata ari jumaat ......
Jeling ofismate sebelah dia macam asyik ngadap pc jer .....
chat lak ..... alia mana poie lak ......
Nape semua orang bzzzzzzzzz ek .......
& nape lak aku n boss aku mcm free jerrrrr........
LALALALALALA........

3 comments:

aliadijamina said...

kali spare le kuaci lam laci tu.. boring2 hang rekah jerlah kuaci tu.. best per.. herherher

aku bukan busy tapi buat2 busy.. herherher

umieadam said...

best hape kalau free..
lehla buat xtvt santai..

mas ko sihat ke?

mast said...

sihat amat2
hehehe.... ko sihat ker....
hehehe...