Wednesday, December 3, 2008

Alia Hepi Besdayyyyyy




Hepi besday to U...... hepi besday to U......

Wah2 sudah makin naik angkanya kan..... maknanya aku pun dah semakin "muda"
Arini besday kakak aku yg seorng nie. Dia ni garang tapi lembut ..... kegemaran mak2 sedara sebagai calon isteri..... hehehe

Kat umah dulu ramai gak dok admire dier..... aku jerrrrrr xdak sape dok admired (sedihnyaaaaaaa....... dolu2 la....... la ni ramai...... hehehehe :)

Dulu masa kecik kami selalu gaduh ...... aku n adik selalu nak buli akak aku nie. Aku n adik geng dr kecik2 lagik. Tapi masa tingkatan 1 aku terpisah ngan dia sebab kami pindah Perak tapi Alia tak ikut...... setahun tanpa dia aku rasa sepi sgt....... aku rasa kehilangan sangat......
Masih terasa lagi saat aku dok tepi tingkap umah kat Perak tu pandang langit rindukan Alia.
Next year bila dia join kitaorg duduk Perak aku pun kamcing ngan dia.
Yerlah g sekolah sama2...... balik sekolah lalu depan pokok ketapang yang ada penunggu.
Penunggu tu dok tunggu Alia la..... cish dia punya admire lagi ......... mana2 pergi mesti ada yang admire...

Sekarang ni bila duk KL ni n dia kat Langkawi ....... terasa balik rindu lama tu. Aku rindu sgt kat dia...... Rindu nak cerita2 kat dia.......
Yess ujung minggu ni balik A.S akan aku bercerita panjang dengan dia .......... Yuhu.....
Alia tunggu aku n kita P kenduri Pizza.......

Selamat ulang tahun kelahiran .........
Moga dimurah rezeki dan bahagia selamanya......



2 comments:

zaifariza said...

hepi bizday kak lia
moga sentiasa dalam rahmatNya

teringat g rmh akak ko ni ms kita g langkawi kan mas

mast said...

Ah... teringat kenangan kita g langkawi ek.... bestnyerrrrr
ingat lagi masa sape tu nak suruh jugak aku berenang tgok ikan tu... yang aku lak takut lemasssss.... huhuhuhu....