Monday, December 15, 2008

Wajah Kesayangan Hamba

Minggu lepas balik kampung
At last dapat jugak jumpa dengan mereka2 yang aku rindu sgt2.......


Ayuni ......
Masa dia kecik2 aku ada jaga dia
Perkataan pertama dia pun aku yg ajar ...
Aku ajar dia sebut 'cicak' sebab dia suka tgok cicak kat syiling.
Masa jaga dia tu aku bergelar penganggur so byk arrrrr kesedihan.
Bila sedih dukung dia ...... bila sedih bawak dia jalan2 ......
Mungkin sebab tu aku paling rindu dia nie.
Bila sedih pandang wajah n tenung mata dia mesti hati rasa lega jer ....


Putri....
Budak kecik ni ....
dari dia baby sampai ler bertatih mmg aku yang jaga dia
Masa decided nak crk kerja kat KL sedih sgt2 kena tinggalkan dia ....
Now dah besar n dah pandai dok berleter

Jazmina
Nilah anak buah aku yang paling kuat bercakap aka berleter hehehe...
Dia pun aku jaga masa kecik2 dulu .....
Masa tu mcm heaven oo... sebab dok kat langkawi ....
Tapi sgt mencabar jaga dia sebab dia tak suka makan.
Yang dia suka satu benda jer iaitu Bercakap .....
klu leh bercakap tak ingat dunia .... hehehe

Alisa
Dah anak dara pun ..... Dia pun masa kecik2 aku jaga bila time
cuti semester.
Kuat makan nie ..... pagi2 lagi nak hadap nasik.
Kadang2 sambil makan pun leh terlelap.
Dia ni rajin sgt aka kuat membodek (2 kata kakak dia arrrr)
Terubat jugak rindu kat derang .....
Ini cuma sebahagian wajah2 kesayanganku.
Sebab semuanya yang ada kat kampung tu.... semua aku sayang n rindu sgt2 ......

No comments: