Tuesday, December 23, 2008

Aku Nak Diam

Ngantoknya ..... semlm tdo tak lena pun ......
Puncanya dah 2 3 hari kepala aku weng2 ....... fening
Pelik dah lama tak pening mcm tu ....... lepas tu asyik ada gangguan jer .......
Rainy sikit datang naik atas katil n bunyi2 .... nape lak yang oii........
Lapar ke...... dah aku bagi mkn n sambung tdo dia datang lagi mengiau-ngiau .......
Rainy ......... nape nie ........ sampai ke pagi dia bunyi2 .....

Bangun pagi mood pun dah xder ...... dgr jam bunyi aku malah tarik lagi kain selimut
Ngantok n ingat tadi nak amik mc tapi demi bonus yang akan menjelma 2 3 hari lagi kenalah tunjuk rajin kit kan ........

So aku ingat arini.....
Aku nak diam ...... aku malassssss nak layan orng yang buat aku pening kepala 2 3 arini n tambah weng2 tu ....
Syyuuuuuu diam arrrrrr

2 comments:

umieadam said...

hahaha mas ko kene biasakan dgn karenah manja rainy tu, kene berjaga dr tidur tgh2 malam....nanti ada anak senang sikit mar..dah terbiasa & terasuh begitu
hiks.

wah best le dpt bonus...pe plan?

mast said...

xper.... hehehe
namapun anak aku kan kenalah bersabar ..... bonus tu simpan je kot .....