Friday, January 2, 2009

Hepi New Year ......

Wah bagus tahun nie ......
Nape.... aku sambut tahun baru dengan tgok percikan bunga api dr merata2 tempat.
Dari KLCC, menara Telekom, PJ and even bunga api yang terpecik kat Genting pun aku tgok.

Macamana ..... percayakah anda dari jendela aka tingkap umah aku tu.... leh nampak KLCC, menara telekom n even puncak Genting, ketika cuaca baik. Yesssss...... sana sini
Tu pun baru 2 3 menjak ni aku sedar dari tingkap aku tu leh nampak KLCC, menara Telekom and puncak Genting.

Rainy yang mula2nya dok melepak tepi tingkap tu terus jadik tak keruan .... takut .... dia kan mudah panikkk.....
p/s : gambar xdapat amik sbb adik aku dah amik kamera n dia betul2 kat KLCC ... huhuhu

Aku memang jarang celebrate new year pun. Jarang sangat ...... sebabnya aku ni jenis tak suka bersesak-sesak. tak suka ramai2....... rimassssss akak .....
Azam tahun baru ..... jarang buat azam tapi macam biasa mestilah masuk tahun baru nie kenalah berubah kepada benda2 yg lebih baik. Yess ......

Insyaallah untuk tahun nie .... aku akan berusaha menjadi lebih baik, lebih sabar, lebih senyum....
lebih baik untuk diri sendiri n jugak menjadi lebih baik untuk orang lain .......

Doakan .......
Rainy yang dok melepak tepi tingkap.

Dari jendela ni leh nampak KLCC, Menara Telekom and Puncak Genting ....

No comments: