Tuesday, September 2, 2008

Zai ....... Hepi Besday ........

Hepi Besday Zaifariza .....

Kenangan bersama sahabat yang namanya Zaifariza ni banyak sangat.
Masa di kolej terasa selalu sangat aku menyakat dia kerana pada waktu itu dia seakan 'polos' betul.
Biasalah klu bergurau dengan umie, kami suka guna perkataan baru, ayat2 trend waktu tu. Dan Zai selalu sgt tak paham apa yang cuba kami lawakkan. Zai ingat tak lagiiiii.....

Ada satu ketika aku merasa seolah tiada siapa-siapa .... tiba2 si Tabtibau itu menyapa.
Kami banyak berkongsi cerita. Dan Zai tak ubah seperti ibu2 akan menasihati biarpun berkali aku cakap, aku hanya mahu bercerita dan tak ingin langsung mendengar. Hahaha.....

Semperna Besdaynya.......
Aku doakan yang baik-baik untuk dia. Semoga semua impian tercapai ek......
Cepat sampai Jodoh ......

Zai .... thanks 4 everthings.........

Mine
Tulip Unggu

2 comments:

zaifariza said...

tochee2

polos?
bukan patut ko letak
"ayu,lemah lembut, manis, sopan..bla..bla..bla" ke?

skrg x polos lagi ke mast..
muhahahahaha

mast said...

Sekarang dah brutal.. Mana ada polos dah pun.....
Hehehe..... lagi satu GARANG....
Hehehehe......