Tuesday, September 9, 2008

How She's Survived

Arini aku nak lepas geram kit.....
Banyak kot......
Ni kisah T..... hahaha...... nape aku leh geram kat dier
Pompuan nie... yes dia pompuan
Housemate aku a.k.a teman aku jugak ler dulu .....
Tapi tulah aku nie ketegaq, tak mau dengar cakap kawan2 yang lain pasal pael pompuan tua nie

Dier aku rasa makin tak betul jadiknya....
Dah dekat 2 tahun dia serumah ngan aku ..... pompuan nie xpernah langsung cuci bilik air, xpernah nak beli pencuci pinggan n just bayar gas masa 1st masuk jer dulu .....
So mcmana dia leh survived untuk jadi hati batu n bebal mcm tu ek....
Aku xkisah pasal tu mungkin dia rasa benda tu akan naturally bersih sendiri.... GILOS punya pompuan.....
Yang tambah aku hangin, dier cuci kipas dlm bilik air then habuk kipas tu buang jer dlm tu, gilakan.... pengotor..... cuci pinggan dlm singki bilik air..... tapi singki tu bila kotor xpernah lak dia cuci..... pemalas kan...... bila mandi sikat rambut dlm bilik air...... nanti rambut bergumpal2...... eeei geli...... tapi dier biar je kat situ....... memang dah habit pengotor kotttttt.......
Sungguh dia 'busuk' kannnnnnnn.....

Dier kalau aku sebut nama kat mana2 kawan kami, mesti terus cakap .....
" dier mcmlah kita xkenal......"
tu yang best sgt n tu jugak yang buat aku pk memang aku ngoks masa terima dier jadi housemate aku......
Weh.... dia merayulah ...... aku kan baik hati so aku siankan.....

Tapi sejak 6 bulan lepas aku yang 'maha sabar' ni dah hilang kesabaran.
Aku paling benci sifat 'kiasu' dier, talam sepuluh muka...... pompuan tua.....
Now ni mana ada aku cakap ngan dier pun sbb aku malas layan pompuan hati 'busuk' mcm tu.
Ada sekali tu boleh sengaja dia letak kucing aku kat luar umah.... nasib baik aku sedar klu x.....
dan selalu jugak aku tengok dier sengaja bukak pintu depan luas2.... dengan harapan kucing aku nie kuar la........ dasar pompuan tua......
Kalau kucing aku ni hilang, memang mampus dia aku kerjakan...... hahaha....... aku upah ler sapa2 pukul dier...... hahaha

Weh ni bukan ngumpat ler... mmg nie perangai dier lagipun aku tak sebut pun nama dier.
Tapi klu korang dapat agak pun sape pompuan tua x sedar diri nie...... hehehe bukan salah aku pun sebab perangai dier tu mmg semua dah tau......
Ini kesesalan aku yang amat , menjemput dier dan membuka pintu rumah ketika dia susah dulu.... mungkin sebab dia sudah semakin tua...... sebab tulah dier semakin nyanyuk so aku maafkan just.........
berambussssss dari umah akuuuuuuuuuuuuu
Cepattttttt

Dah lega.....
Korang kenal ker dier

Mine
Mastura

8 comments:

Anonymous said...

ssya kenal!saya kenal!(sambil angkat tangan)

ayat beli jiwa yang selalu diutarakan...

"masttttttt...akak kan.... ______________ (sila isi tempat kosong)

hahahahah...

mast said...

siuutttt.......
Yang penting anda kenal... n tau perangai bebal dier tu...
Hehehee

umieadam said...

haáh..kenal sgt2
dr dlu tak bape suka ngan dia
suka dominasi org

mast said...

haiiii...
Memang aku ngoks kan terima dier
Hahahaa.....
Macam2 dia dah buat kat kita dulu kan mieee
kannnn

zaifariza said...

ooo mastura
aku x kenalll

sape ekk
muhahahaha
cr penyakit le ko

ko nak cr org tukang memaki dia
bg aku ngan mid..muhahahha

aku kan suke menjwp ckp dia 2

mast said...

Hai mcm kenal nampak..
Bagus kaki pukul aku dah ader
Nie kaki maki pun dah jumpa...
Berakal arrrrr past nieee...
Ramai yang tak puas hati nampak...
p/s : Sue aku rasa ko pun kenal kannnn hehehe

MiD \(^0 0^)/ said...

la hai makin kronik pompuan itu yo mcmana ko nak menyusun ayat nak suruh dia berambus weh

mast said...

Dia mmg tgh 'koma' means x sedar diri ..... SUSAAAAH ARRRR
Hahahhaa......