Tuesday, September 23, 2008

Rendang Udang Bawak Demam

Semalam ada jemputan berbuka lagi
Kali ni dengan Northport
So makan-makan free gie jerlah ekkkk

Regret sikit sebab kali ni pun masakan kampung so soheh ler xder ais krim
Ada satu hidangan yang menambat hati.
Rendang udang, sedap ....... terus makan 3 ketul udang yang besar2 tu.....
Sudahnya semalam dalam pukul 3 terbangun, badan panas n selsema .....
Berkalih kiri kanan still xdapat tdo.... terus bgun makan ubat demam ......
Dan bg msg kat hubby bgtau bdn panas..... demam nieeee....... mintak simpati ler tu ek....

Udang tu mmg sedap dan udang tu jugaklah satu-satunya lauk yang menarik minat aku..... tapi mybe sebab udang tu jugak aku demam slm.....
Patutnya mc, tapi pk boss aku lak half day arini ....... kena jugaklah masuk ofis klu tidak...
esok aku jugak nak sengsara..... byk kerja wehhhhh......

Moralnya masak kat umah lagi best.
Hehehe

Mine
Mastura

2 comments:

umieadam said...

bestnya dpt makan free

mast said...

Alah xbest sgt xder kwn.....
Mcm dulu2 bestkan
Masa kita practikal dulu... best jer makan2 ko aku n ijah....
Hehehehe