Wednesday, January 28, 2009

Di selimuti Kedinginan

Perut sudah berdangdut nie almaklumlah pagi tadi makan bihun jer .....
ingat nak pekena laksa kat Alor Setar tapi sudahnya ........

Wah 1st time jugak kaki aku menjejak sini.
Dari dulu2 lagik byk sgt halangan yang buat aku xberjaya kesini.
Mula2 mmg along tak mau bwk aku ....... 2nd time masa dia pergi tu aku dok Uitm tengah belajar ..... 3rd time pun aku tak dpt g jugak ....... BUT now ....... Im Here .......

Terasa kedinginan membaluti tubuh.
Biar pun cuaca sedikit panas namun dingin mengusik ke tulang sedikit tak banyak.
1st sampai destinasi kami pekena nasik dulu.
lapaq tau ...... mahai x sini ..? reganya standart Shah Alam kot ....

Ni Nasik aku ....... just letak ayam goreng ngan kuih smbal. Sebab rasa tak selesa mkn dingin2 nie.... Saat ni aku asyik teringatkan kehangatan di Langkawi ....
X banyak pun yang kami amik sebab masing2 malas nak makan.
Yerlah kepala masih pening dok berpusing2 naik bukit tadi.

Kami makan ikan keli sambal ....
Ni tangan hubby ek ......... klu tanya aku mesti melepak ek ....... (hehehe)

No comments: