Tuesday, January 6, 2009

Demam N Mc

Demam lagi.....
Selsema lagi ....... batuk lagi ........
Dah dekat seminggu demam aka selsema aku nie tak sembuh2......
Customer pun sedar sampai suruh aku amik mc jer .......
So untuk memenuhi permintaan customer aku tu (customer always rite) makanya insyaallah esok aku akan amik mc .......
Kepada boss aku ...... pesanan aku ..... esok tolong2 cover kerja den yg senang nie yer ....
hehehehe.....

p/s : jgn boss aku esok pun mc udah ler ....... sbb aku tgok dia pun dah mula batuk2 kecil

5 comments:

zaifariza said...

cpt2 sihat beb
ko ni kene ambk vic c ar
buat supplement

SueGinola said...

Alahai..smpai seminggu batuk..teruk tu..ha...rehat...jgn tak rehat ye...

MiD \(^0 0^)/ said...

ni aku jumpa blog yg suka bermadah2puisi mcm ko gak..kot pasni baca nukilan mamat ni kebah demam ko
http://malim-muda.blogspot.com/

mast said...

Thanks semua ......
Arini dah datang ofis tapi still batuk2.....

Anonymous said...

saudari tafsiran tentang jalan lurus yang tidak menemui apa2 itu silap. jln lurus adalah jalan yang diredhai ALLAH yang akhirnya akan menemui syurga di alam yang kekal abadi. pilihlah jalan yang lurus spy saudari menjadi manusia yang cemerlang hidup di dunia & CEMERLANG DI AKHIRAT. sakit itu kifarah dosa & bykkn baca doa nabi yunus agar cepat sembuh & mengingatkn kita kpd ALLAH MAHA PENCIPTA.