Wednesday, January 28, 2009

Here I am ......

At last dengan pening2 ayam tu kami sampailah jugak.

Tu pun aku dah tak tahan n siap bgtau hubby yang aku tak maulah g honeymoon tempat2 sejuk mcm ni nanti. Aku tak suka sejuk rupanya ........ patutlah aku selalu je increased kan temperature aircond. Aku suka panasssss.......... Panas macam kat Langkawi orrrrrr sebenarnya aku dah mabuk ....... mabuk pusing2 bukit nie .....

Dah lama2 sikit dah hilang pening sikit ...... barulah terasa best jugak tempat nie.
Ni kami singgah ni ladang teh ...... sambil posing2.....


Past turun ladang teh nie...... kami g tanah rata n beli sayur2 n bunga2 ......



Masa Beli tak teringat lak nak amik gmbar ...... sebab teruja sgt ngan bunga2 lupa lak amik gmbar ....... N gambar sayur xder sebab dah dok dlm fridge ........
Ni singgah tepi tasik sebelah gerai jual bunga n sayur tu.
Cntik sgt tempat dia ........ sebab cantik sgt n gatai mulut sikit ......... ada benda mengikut balik ... takutnya ....... Nasib dua ari je dia mngusik aku .......
Ampun Tok ....... anak cucu terlepas cakap daaaa ..


Lepas tgok tasik yg cntik tu ...... Kami turun balik.
Naik jer keta terus pening kepala ....... terus mabuk mcm nak muntah n taktahan lagik.
Hubby cakap kita singgah sini dulu K.
Wah tempat nie lagik best dari atas tu. Klu aku tau aku ajak mai sini jer...... sini dok sehari pun aku boleh ........ Nak aku siap2 dah request kat hubby next time balik kg dia mesti datang sini ek..... x kiraaaa .....


3 comments:

aliadijamina said...

hua..hua..hua.. bestnyerrrrrrr cantik nya bunga... haku jelessssss

MiD \(^0 0^)/ said...

beb tasik ni katner lak..apasal aku g CH tak penah nmpk tasik pun

mast said...

Mid ...
Ader mid..... past2 tanah rata tu ....
Hehehe