Friday, November 14, 2008

Volume 2 : Yang Bestnye Kerja Aku

Jeng Jeng Jeng..........

Kawan Lama Aku Tu

Tension.......
Boss malas g meeting ngan client n sudahnya dia suruh aku g
Dengar blur2 tapi belagak boss aku attend jer menda 2
Blur2...... bla2.... apa lah apek ni nak ek...
Start senin sampai rabu still melayan karenah apek kembar 3 tu
Jab2 5 minit dia call ...... tuhan ....... boss aku lak memang malas nak layan dengan alasan.....
"Mas ko yang g meeting tu so btter ko yang melayan dier......"
Dengan kerja yang melambak dengan apek kembar 3 yang asyik dok call sudahnya tahap kesabaran aku punah jugak......

Jeng ...... Jeng......
Pangilan dari sahabat lama yang aku rindui...... memang TEPAT pada masanya
"Kak mas jom poya2..... lagi pun buku tu dah sampai......"
"Jommmmmmm"
Sudahnya Khamis tu aku amik MC ..... untuk g poya2...
Cuti ada tapi nak simpan klu2 nak kawen nanti....
Huhuhu....

Sudahnya sampai Mid Valley..... G makan Pizza (org tu belanja)
G tgok wayang High Scholl Musical ( sedangkan aku bukan layan sgt cerita nie.....)
Abis tgok wayang g window shopping Jusco..... bestnyerrrrrrr lambat lak nak gaji..

Akhirnya babak poya2 tu tamat dekat magrib....
Masing kena balik kesarang dah.....
Best release sgt .....
Dlm train tiba2 aku terpikir....... kerja aku nie best jugak......
Sebab bila aku nak cuti or mc selalu xder masalah doc tu approved jer....
Dalam kesesakan train tu buat aku pikir lagi..... kerja aku nie tambah best sebab dekat sgt ngan umah....... so bila balik kul 6 dlm 6.10 aku mesti dah sampai umah..... xder jem...... xyah tunggu public transport...... so apa lagi yang aku nak kan......
Mine
Mastura




No comments: