Tuesday, November 18, 2008

Malass.....


Hari nie mybe hari malas sedunia kot.....
Dengan udara lemah bergerak means cuaca sejuk je arini...
Rasa malas makin berganda
Kat ofis nie tadi kul 10 br nampak manusia ..... boss aku tu baru jer sampai
Sampai2 jer bergayut tepon cakap pelan2.... gusip ar tu.... sudah le boss aku dah tau peel ko arrr

Minggu nie berjalan tidak sepantas minggu lepas sbb aku tak bz kot...
Tepon sebelah pun jarang dok melalak dah tiba2 rasa rindu kat apek kembar 3...
Tapi semalam boss aku bgtau ...... next week aku bakal jumpa depa lagi untuk meeting next shipment........
boss aku tak mau P..........

Tinjau blog kekawan pun byk yang x ber update pun ....... malasssssss ek korang
Raya haji ni dah dekat lak .... ingat nak balik kg ......
Nak stle pasal planning untuk kawen next year, insyaallah ......
Dah carik baby sitter untuk anak2 aku sementara aku balik raya ......

Boss aku smlm pun dah bagi lampu hijau untuk aku dpt beraya seminggu kat kg ...
Baik plak boss aku ...... yerlah, dia xder plan la tu kot .......

Malassssssssss

2 comments:

zamri said...

Oit malas ya..curi tulang ya....hehehe curi tulang buat apa kan nanti lekat lak.... waaa kucing pun dah ada babysitter sapa la insa yang baik hati nak jaga tu? jangan malas2 kena cergas2..cuba bangun then lompat sana sini..sah bos hang buntang biji mata ...alahai apo kono Mas oiiiii...!!!!!

aliadijamina said...

Uah...uahhh..uahhh komen diatas dari aku takde kena mengena ngan abg zam..hihihi..dok edit blog dia lupa lak nak sign out. tu yang lekat nama and gambar dia tu. YEEEAAAYYYY dah dapat cuti..moh le balik kampung..balik brapa hrbulan oi..kasi tau ha citikussssss