Wednesday, November 19, 2008

Kau Ada Dia ........


Pari-pari
Aku bukan bidadari .....
Bukan juga perempuan sempurna di dunia nyata.....
Jadi bagaimana mampu mata ini merangkap jiwamu
Bagaimana mampu wajah ini meluluhkan hatimu ......

Pari-pari
Tapi bagaimana pulak tadi kau mengungkap kata yang aku tanamkan dihati .....
Kukira aku cuma bermimpi selama ini.....
Kau muncul ketika hujan lebat melanda seluruh raga
Kau datang dengan payung unggu ......
Kau datang membawa berita yang kau rindu padaku .....
katamu lagi
" matamu telah mengurung hatiku ....."

Pari-pari
Kalau ku mahu kau terus disini bolehkah kau berhenti berlari
Kalau ku ingin terus menari bolehkah kau jgn berhenti
Jika ku ingin terus terlena mampukan kau sambung berlagu..

Pari-pari
Aku bukan bidadari
Tak mungkin menjadi bidadari pun
Dan masih mampukah kau terus disini

Pari-pari
Berhentilah berlari atau
Aku yang harus berhenti bermimpi ........

Mine
Tulip Unggu

3 comments:

umieadam said...

pari2..
aku suka watak pari2 dr kecil lg

zamri said...

asskum st nie abg zam. tlg comment apa yg patut....tentang blog nie

azha said...

sape PAri2 ?????Ko ni bnyk tngk citer INDON(BAWANG PUTIH BAWANG MERAH )...