Monday, November 17, 2008

Hujan Yang Lebatt....

Jumaat mlm g makan2 ngan my Hubby.....
Belum kuar lagi ujan dah gerimis ......
Tapi sebab teringin jugak makan chicken chop maka aku paksa juga dia datang......
Sian dia sebab keta xder ada kat kg so kena rempit.....
Dah kenyang dah abis makan kiranya baru seminit kuar dr restorant ujan turun mencurah-curah.....
Kami singgah tepi kedai, berteduh kat situ......
For the 1st time dlm hidup aku ........ aku hadapi benda nie......
Ujan makin mencurah-curah .......
Masa tu kami asyik bercerita...... asyik bercakap..... sambil ketawa..... sambil menunggu hujan teduh
Dengan dia aku belajar satu benda ........

Kenangan tu tak mungkin aku lupa.....
Thanks Bie....

Mine
Mastura

2 comments:

aliadijamina said...

Romantik nyaaaa...

umieadam said...

amboi2 mas..bukan main ye
hehehe...
tingat lagu iwan & amelina
apa ek..yg nyanyi basah dlm hujan
apa ek..lupa ar