Wednesday, July 28, 2010

4 u all my lovely Friends ....





Smlm ketika mendapat berita gembira dalam hidup sy
wajah2 ini tergambar ...

KERANA ...
suka dan duka sy selama ini memang banyak dikongsi dengan mereka ..
merekalah tempat sy mengadu ... mereka sahabat sy yang kami kongsi
pelbagai benda & perkara selama 12 tahun bermula december 1998-hinggalah kini ...

Yang tercoret bukan hanya kenangan gelak ketawa malah kami juga
berkongsi airmata bersama-sama ... tidak bermakna yang persahabatan ini
tidak pernah bergelora ... pernah satu ketika namun kerana rasa kekitaan yang kuat ... rasa persahabatan yang lebih erat ia menyatukan kembali kita semua ...

Pada semua sahabatku ... kepada kalianlah, aku kongsi kegembiraan ini ...
mulanya aku mencari wajah ibuku .. sayang dia tiada maka kucari wajah abahku ... syg dia juga tiada ... bagiku kalianlah pengantinya kerana itu aku ingin berkongsi berita ini dengan kalian semua dan bukanlah berniat untuk bermegah atau apa2 ...

Pada Mid, Zai, Umie, Ijah, Sept, Sue, Kak Zue dan adik2 tersayang ida, lis, tini,lind dah semuanya yang pernah aku kenali .. kalianlah tempat aku berkongsi kegembiraan ini ...

Pada teman2 kalianlah sahabat dan kalianlah juga sebahagian dr diriku ...
aku bukan ingin menjentik hati kalian atau buat kalian ada yang terasa dgn berita ini cuma aku betul2 ingin berkongsi dengan kamu ... seperti mana
aku selalu berkongsi segala-galanya ...

Iringilah aku dengan doa kalian agar semuanya di permudahkan kerana aku terlalu rindukan sebuah keluarga ...

No comments: