Monday, November 21, 2011

I Like Sports ....


Sungguh dan peliks sgt2
SEBAB
sesungguhnya masa sekolah2 dulu aku paling benci
aktiviti2 sukan gini
maklumlah nak membawa diri
yang agak besar ini untuk berlari, melompat dan apatah
lagik sukan2 yang sewaktunya
hangin n fed up bila sampai time sukan
lainlah akvitivi yang melibatkan bercakap
MAKA cepatlah aku berdepan
mcm aktiviti bersajak, pidato, debat dll
masa tu pasti muka aku dulu yg cikgu2 crk
Huhuhuhu ... dasar gila microfon bak kata2 kawan2 aku
merapek lak so balik ketajuk asal
aku memang x suka terlibat dlm sukan
BUTTTT amat suka menonton segala mcm
rancangan sukan kat TV
BADMINTON, BOLA, F1, ragbi dan DLL
semuanya aku layan
smpai dulu2 kat umah hangin jer kakak aku bila
waktu ada BOLA sebab siaran TV akan tertukar dengan
automatiknya n depa yang xlayan sukan
terpaksa bersengkang mata tgok dengan rasa mcm
tgh baca buku sejarah gamaknya ...
ingat lagi FINAL WORLD CUP 2006 kot xsalah aku,
sanggup bangun awal2 pagi layan games sorg2 atas tilam
jerit sorg smbil kawal volume takut adik sebelah aku terjaga ...
hahahaha n teringat perbualan ngan MID ... aku pernah kata kat dia
MID harap2 next world cup aku tgok ngan seseoranglah .. mybe laki aku ker n yes akhirnya memang the nexk world cup aku layan ngan mu HUBBY ...
NOW SEA GAMES maka sukalah aku
dok melayan sukan ngan HUBBY .... hujung minggu
rasa terisi jer XDERLAH mcm merepan jer selalunya tgok TV ...
so petang ni FINAL BOLA MSIA VS INDO
hati aku dah meronta2 dah nie
xsabar rasanya nak tonton games even mybe MSIA leh kalahkan ...
MALAYSIA BOLEHHHHH !!!!

No comments: