Friday, April 23, 2010

Adanya Dia ....



Sudah hampir 3 minggu kaki ini berdenyut
merah sakit dan membuatkan tiap malam tdo ku terganggu
Kaki yang sakit berdenyut membuatkan mataku tidak mampu terus terlelap ...


Ibu jari menjadi mangsa rainy yang panik mahu bergomol dengan Leo
Hmmm ...
3 minggu juga banyak rutinku yang terganggu
patutnya hujung2 minggu aku mengemop lantai namun tidak lagi
sudah jarang masak bila balik kerja ... dapurku itu sudah jarang berasap
hatiku jadi tak biasa ... aku tak suka begitu namun bagaimana ...


Namun Adanya Dia buat aku benar2 lega
Dia banyak membantu terlalu banyak menolong juga... terima kasih suamiku
Maaf kaki ku masih belum sembuh n betul lega
aku tidak mampu lagi menghayun langkah sempurna seperti selalu
Hmm harap2 hujung minggu ini kakiku semakin baik
aduh ibu jari ... segeralah kau sembuh
aku ingin berjalan seperti dulu ... aku ingin menghayun langkah laju
dan beriringan dengan suamiku itu ...

3 comments:

Anonymous said...

sabar la sayang...tuhan mau mnduga kita...insyalah kita hadapi brsama..love u 2 much..

zaifariza said...

alalalala..ni yang nak ade abg syg gak ni
asal ko bagi anak ko tu gigit kaki ko?
ikan mahal ek:)

SueGinola said...

Mas..kaki dah ok ker?