Tuesday, February 10, 2009

Moody....

Aku mmg moody arini.....
Semalam xleh tdo ... nape tah..... Aku bgun telan ubat selsema yg mengantok tu .... udahnya pukul 3.50 br terlelap ....
Kul 6.45 jam bunyi tapi aku malas buka mata .... terus smbung tdo lagipun bdn mcm lemah2.
Ingat nakbuat sndwich arini tapi malas aku terus mandi. Ingat tu nak beli bkfst kat bwh jerlah ..... sian payung pkcik yang berniaga tu tak nampak pun ........ sesal sekejab..... xper kang lunch ada org nak belanja aku ...... oklah tu .......

Sampai Ofis mkn biskut cicah milo smbil tgok2 email yg masuk mencanak2.
Agent2 nak itulah ..... nak inilah .... dokument banyak kena siapkan ....... busannn
Buat kerja pc tempat scanner lak buat halllll ...... sabarrr....
Faxed invoice berlambak2 kat customer..... leh lak budak accounts silap buat ..... sudahnya kena refax ..... hanginnn ..... tapi sabarrrr lagi ......

Tgok jam ..... even bz call gak org yang janji nak lunch ngan aku tu......
mula2 tak angkat ....... lama2 engaged...... sudahnya aku malasss

Last2 dapat jugak dia ....... tdo rupanya..... mybe dia tak ingat pun ...... sedihhh....
biarlah dia tdo ...... biarlah ...... sudahnya aku lunch kat ofis dengan ........ dengan sekali lagik p buat milo cicah biskuttt .......
Tulah cerita aku yang moody sejak pagi ........ past lunch nie tak tau le apa lak nak melanda .......
Just sabarrrrrrrrrr ....... sabarrr jerlah ....

1 comment:

azha said...

mas aku mintak maaf banyk2.aku tk sengajer...memg aku yg berslh... aku tkde niat nk wt mcmni...aku mmg nk kuar lunch ngn ko ... aku rindu sngt kt ko...tp esok aku janji.. 12 tepat aku dtg jemput ko... aku tggu sejam pon tkpe qado.. kesalahan aku.... maafkan aku yerk.. pls pls pls..