Wednesday, February 4, 2009

Malasssss .......

Mybe ni dah sampai hari malass2 sedunia.
Hehehe ....
Pagi2 nie Capt aka boss besar datang awaiiiiinya .... nak spot check ka ..
Capt ni kadang2 ikut mood dia .... arini mood dia kurang ok sebab tgok email ramai yang in late, ada yang mc lerrrrr ...
Bak kata bos aku nie ..... sebab ramai yang dah mc so telah naik satu email SOS arini.....
Bestnya ..... aku pun dia CC then aku tau lerrr butirnya .....
Boss aku n boss2 lain yang setarafnya telah mendapat email sentap itu. Hehehe
pasni boss aku dah xleh berlagak kan sebab aku tau dia pun kena tiauu!!!!! sian dia
Ni boss aku dok luar smoking n the geng.....
Napa lak p cerita pasal boss aku nie ek.
Bukan apa just nak bgtau ...... kadang2 tak kira sape pun kita ....... sometime kita akan tersampuk jugak ngan virus malas nie so jgn lerrrrrr staff2 bwh jer dok dikatakan pemalas. Hehehehe
Tapi boss aku ni kira baik jugak ...... dia tak pernah kata aku malas n selalu jugak cover2 aku even aku yg lebih banyak dok cover2 dia ......... hehehehe

p/s : Boss aku tanya "Mas SOS tu benda ...."
Boss aku nie ..... terus aku jawab .... tu term masa kecemasan ... shipping terms jugak
SOS arrrrrr bila kapal nak tengelammm ..... boss aku angguk.... aku lak geleng....
Bosss2 .....

No comments: