Wednesday, October 22, 2008

Yang Bestnya Kerja Aku


Aku still xder mood ......
N busan sgtttttttt........
Tetiba ada org call nak tanya add ofis tapi ayat dia 1st2 tu....
" Alah akak dah tukar new addres ke napa tak bgtau......"
terus hati aku menjawab
"yang ko tu x tanya asal.... main terjah je datang....."
Then aku bgtau add br......
" klu ikut add yang lama tu building br sebelah jer" aku masih cuba mnjawab sebaik mungkin
" oh, sebelah kanan ke kiri ...."
Pertanyaan yang buat aku hgin, kanan or kiri tu ikut le mana jalan ko amik....
then aku jawab ......
" kanan ..... klu sebelah kiri giant......."
" abis buliding lama tu ......."
ngoksssssssss....... building lama tu tgah2 ler.......... dlm hati lagi nie
" akak yang mana kanan ke kiri nie"
terus aku sentap dia .......
" xkisah ler kanan ke kiri ker........ jgn ko g masuk giant cukuplah......"


Besttttttt dapat sentapkan org tu......
Bila yang customer aku mmg derang selalu kena fired bila bertanya soalan ala2 ngoks...... padan muka
N bila dapat client yang mmg kurang sikit hajarnya mmg aku cepat je nak mgajar depa nie......
Selalu aku pegang falsafah ni.......
jgn dia ingat dia sorang leh garang2.... aku ni lagi garang......
kerja aku nie mmg kena garang2 sikit klu x semua nak amik kesempatan.........
Tapi klu yang call tu mmg berhemah....... even aku tgah moody pun..... aku layan derang2 baik...... terutamanya klu customer aku lerrrrrrrr.......
Haahaha......
aku tak suka berurusan ngan org yang belagakkkkkkkkkkk..... pantang aku.......
So at last setelah hampir 3 tahun dok buat kerja nie..........
akhirnya aku sedar jugak..... ada jugak yang best nya kerja aku nie.........
Bestnya aku dapat marah orang......... bestttttttttt sgttttttttttt
Hahahahaha..........


Mine

Mastura

1 comment:

Anonymous said...

oii..gelak evil tu berpada pada sikit ye.muahahahaha