Wednesday, October 29, 2008

Semalam Punya Cerita


Semalam pose kan.... so ingat nak buka mkn best2 .......
Sudahnya mmg aku dpt makanan best ....... iaitu makan hati ...... hehehe
Hilang semua mood nak berbuka.
Dah dekat azan pun aku still x prepare apa2 untuk berbuka & bila azan just aku g amik aiskrim dlm fridge.
Hehehe ingat nak tdo jer..... malasss.......

Tiba-tiba ada call bukan call dr org yang buat aku moody tu.... pari-pari......
call dr aku punya pari-pari.
Dia siap cakap, ko posekan......... jom kita buka sama2......
Sebab ada org tu dah buat aku hgin so aku terima jer pelawaan pari-pari aku nie.
Sudahnya kami sampai kajang...... apa lagi makan sate kajang arrrrrr.........
Sedapppppppnya & nikmat.......
Dok dlm keta best jer sembang2, gelak2, nyanyi2 ...... buat aku lupa yang aku tgh moody.....
thanks Hj Samuri...... mengembalikan mood aku ...... hehehe
Dekat kul 12.30 baru sampai umah.
Kuar je dr keta dia ..... terus moody aku datang balik...... n tiba2 hati terasa sayu.
Melihat bayang pari-pari aku yang menghilang......
Peliklah dia ....... dia sentiasa ada saat aku berduka ...... betul nie....
Masa aku sedih ........ masa aku tgh moody ....... masa aku nak marahkan seseorang ....... dia mesti muncul tak pun dia mesti call .......
jadi macamana hendak aku lupakan dia.....
Dan pagi2 nie suara dia dulu yang menyapa di telephone ....... s
edangkan orang lain yang aku tunggu masih lagi menyepi......

Dia muncul dalam hujan lebat .......
hujan lebat dalam hati aku .......
ketika aku merasa begitu sunyi.....
tapi kenapa .....
dia cuma hanya boleh menjadi pari-pariku.........

Mine
Tulip Unggu

5 comments:

umieadam said...

mast..pari2 tu wujud ke??
siapa buat ko moody nih?
meh aku teka ye..
hahaha

mast said...

Wujud ma....
Mcm cerita bawang merah tu.....
Hehehehe

Anonymous said...

akak...
suka ek dia tu buatkan akak bad mood.
meh marah dia..
sama-sama

mast said...

Xpe ida.... bila dia buat akak bad mood..... means nanti dia akan over baik ngan akak kan.... so masa tu arrrrrrrrra amik kesempatan.....
hahahaha

mast said...

Xpe ida.... bila dia buat akak bad mood..... means nanti dia akan over baik ngan akak kan.... so masa tu arrrrrrrrra amik kesempatan.....
hahahaha