Friday, October 14, 2011

ADA AKU KISAHHHHHH!!!!

Holla
ada je pepagi customer nak naikkan darah aku
nasib baik aku dah lama bwk bersabar ngan perangai customer
yang involved dlm shipping line n MOST of them are .... as listed below :

KIASU nak MAMPusssss ...
hish ckp saja mmg xleh pakai
everythings must have proved black n white
kalau x depa memutar kata kenakan kita balik mostly customer yang K
customer C lak byk belagak tp klu ko leh penuhi request dia
bukan main thankful, ckp mcm gigi lembut dr lidah BUT bila
ada salah sikit even salah dia MAMPUS dia kenakan ko ...
MENCIKKKKK .... aku mencikkkk
yang M pun x kurang juga
suka buat hal ... ckp x serupa bikin n memang jenis
muka bertalam2 mangkung bertingkat-tingkat ...
ada yang baik but sekor dua ni buat eden sedih sgt pikir perangai DEPA
oh tuhan maafkanlah depa semua yer ..
sian aku tengok manusia2 jahat keji n jijik gitu!!!
mencikkkkk!!!!! kolah buat dunia ni jd xbetoi
jahatTTTT monsterrrrr!!!!!!
boboiboy tolong hapuskan depa .... tolOOOOoooooNnnnglahhh!!!!

DOLU2 aku frust O nak lalui org2 gini
yolah then even nmpak kental tp hati sayu then
eden x suko nak ckp kona2 eden transparent tau BUT
CUSTOMER2 ni HAJAR eden lebih berhati2
kat dunia ni mmg byk manusia yang suka kenakan org
means untuk selamatkan diri sendiri depa
sanggup kenakan orng LAIN

HMMmmm... arini customer M buat hal
ngadu kan boss eden yang eden marah dia
GILOSSS udah ler payment x bayar lagi mau ngadu
BOSANNN salah sendiri tp mau kona2
BUT eden dah hati kental
masa boss ckp kat eden dia ngadu
eden terus jawab
"Boss ko yg suh hold shipment dia sebab payment then eden ckp jolah .. itu pun dia nak terasa ... kalau dia terasa ADA AKU KISAHHHHH!!!! "

No comments: